Retouren, service, klachtenafhandeling

Uitleg over retouren, service en klachten

Wanneer een bestelling die is ontvangen niet aan uw wensen voldoet, vanwege de verkeerde maatvoering, een andere kleurperceptie of een productiefout dient u altijd vooraf per e-mail contact op te nemen met info@shirtsupplier.nl

Er zijn 2 mogelijkheden:

1. De klant wil het artikel omruilen voor een andere maat/model of voor een andere kleurstelling

Indien de klant hiermee akkoord gaat worden eerst de artikel(en) die in samenspraak met de klant zijn uitgezocht opgestuurd. In dit pakket wordt een barcode-sticker bevestigd, waarmee de eerst bestelling retour gestuurd kan worden.

2. Indien de klant een gedeelte van zijn bestelling of zijn gehele bestelling terugstuurt en het ankoopbedrag retour wil ontvangen, is onderstaande wetgeving van kracht:

’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Artikelen moeten binnen 14 dagen retour zijn ontvangen, indien de klant de artikelen retour wil sturen.

Terugsturen Italiaanse overhemden

Mocht uw bestelling met daarin overhemden, t-shirts, truien of polo´s niet aan uw wensen voldoen, dat wil zeggen:

1) de maat van het overhemd dat u heeft besteld blijkt niet de goede maat overhemd  te zijn. De artikelen zijn te groot of te klein.

Oplossing: in samenspraak kunnen wij de artikelen in 1 maat groter of kleiner naar u toesturen. U ontvangt dan eerst de artikelen in de goede maat en u kunt daarna met de bijgevoegde barcode en retoursticker de artikelen die niet naar wens zijn terugsturen. De kosten van deze handeling bedragen 11 euro (dit zijn de verzendkosten voor het opsturen en terugsturen) en worden achteraf in rekening gebracht.

Een extra service bij deze optie is de zichtzending: hierbij ontvangt u meerdere artikelen in uw maat, zodat u thuis kunt oordelen welke artikelen naar wens zijn. Wanneer u besluit meer artikelen af te nemen t.o.v. uw oorspronkelijke bestelling worden deze artikelen achteraf gefactureerd en komen de verzendkosten van 11 euro te vervallen.

2) de kleurstelling + maat van de Italiaanse overhemden, truien, polo´s of t-shirts die u heeft ontvangen voldoen niet aan uw verwachtingen.

Oplossing: wanneer u dat wilt kunt u de artikelen omruilen.

Optie 2 is dat u de artikelen terugstuurt en u uw geld teruggestort krijgt. De termijn waarbinnen u artikelen kunt terugsturen bedraagt 14 dagen vanaf het moment waarop u de artikelen heeft ontvangen (dit is het moment waarop PostNL aangeeft dat het pakket is afgeleverd).

Binnen 14 dagen kunnen de artikelen retour worden gestuurd.

Artikelen die na 14 dagen retour worden gestuurd, kunnen wel worden omgeruild of omgezet in een tegoedbon, maar de optie is niet aanwezig om uw aankoopbedrag retour te storten.

 

3) De Italiaanse overhemden, truien, polo´s of t-shirts zijn een cadeau voor iemand anders. Bij ontvangst valt het cadeau niet in de smaak. Als u een artikel koopt voor een ander is de kans altijd aanwezig dat het artikel niet in de smaak valt.

Oplossing: U kunt het artikel naar ons terugsturen en krijgt uw geld teruggestort.

Tip: neem vooraf contact op met de klantenservice: info@shirtsupplier.nl, zodat uw bestelling gecrediteerd kan worden.

4) U koopt overhemd(en), maar u wilt de overhemden terugsturen, omdat de overhemden vanwege diverse redenen niet aan u wensen/eisen/verwachtingen voldoen,

Oplossing: u kunt de overhemden terugsturen naar het adres dat linksonder op de verpakking staat. U ontvangt het bedrag terug dat u heeft betaald voor de overhemd(en) retour op uw rekening.

Tip: neem vooraf contact op met de klantenservice: info@shirtsupplier.nl, zodat uw bestelling gecrediteerd kan worden.

 

Extra service bij bestelling!

Bent u niet zeker van de maat die u wilt bestellen? Geen probleem! Na telefonisch contact sturen wij, waarneer u dat wenst, 2 maten naar u op zodat u thuis kunt bepalen welke maat u nodig heeft. In het pakket dat u ontvangt zit ook een pakketsticker (kosten €5,50) , waardoor u het pakket alleen maar bij het postkantoor hoeft af te geven. Zo makkelijk gaat dat bij www.shirtsupplier.nl!

Bestelt u een shirt en u wilt toch een ander shirt bij nader inzien. Geen probleem! U krijgt van ons het andere shirt dat u wilt eerst per post opgestuurd en u kunt daarna met de bijgevoegde pakketzegel het andere shirt terugsturen (kosten €11,-).

Gedurende de klachtenafhandeling krijgt u bericht van www.shirtsupplier.nl wanneer bekend is wat de aard is van de klacht en wanneer een oplossing voor de klacht wordt aangeboden door www.shirtsupplier.nl


Afhandeling van klachten

Klachtenafhandeling shirtsupplier.nl


Indien u een bestelling plaatst en u ontvangt uw bestelling kunnen de overhemden die u ontvangt te groot of te klein zijn.

Wanneer de overhemden te groot of te klein zijn en u de overhemden daardoor niet draagt willen wij graag dat u contact met ons opneemt, waardoor wij met u kunnen kijken naar een passende oplossing.

Door de grote collectie overhemden in verschillende type/modellen in de maten XS t/m 5XL zijn wij in staat in de meeste gevallen een passende oplossing voor u te vinden.

Wij willen benadrukken dat het voor u en voor ons niet zinvol is als u overhemden koopt die niet blijken te passen en die u vervolgens niet meer aantrekt. Dit is ook de reden waarom wij met u mee denken en altijd voor een passende oplossing proberen te zorgen.

Mochten onze oplossingen niet voor u de juiste zijn, dan ontvangt u uw geld terug.

Wanneer de overhemden die u heeft qua maat goed zijn, maar u heeft toch een opmerking over de kwaliteit of afwerking, stellen wij het zeer op prijs wanneer u contact met ons opneemt. U ontvangt van ons altijd hiervoor een waardebon van 5 euro.

Contactgegevens:
e-mail:  info@shirtsupplier.nl
tel:  +316 42 52 32 80

Hoe worden klachten bij www.shirtsupplier.nl afgehandeld?

Wanneer klanten een bestelling plaatsen bij www.shirtsupplier.nl en er ontstaat een klacht, moet een e-mail worden gestuurd naar: info@shirtsupplier.nl.

1. In deze e-mail geeft de klant aan:

1)      2. De naam van de klant

2)      3. De factuur van de bestelling

3)      4. Het artikel/ de artikelen waarop de klacht betrekking heeft

4)      5. De klacht zelf: beschrijving van het probleem

5)      Wij geven binnen 24 uur een reactie op de klacht en geven daarin aan dat de klacht in behandeling is.

6)      Artikelen die behoren tot de klacht kunnen worden teruggestuurd naar: Roling Retail, Kudelstaartseweg 152, 1433 GN Kudelstaart

7)      6. Het terugsturen van het artikel betekent dat www.shirtsupplier.nl een oplossing aanbiedt, dit kan betekenen:

1)      U ontvangt exact hetzelfde artikel

2)      U ontvangt het artikel in hetzelfde type/merk

3)      U ontvangt een ander artikel

4)      U ontvangt een tegoedbon

5)      Indien u aannemelijk maakt dat de pasvorm en uitstraling van alle artikelen die www.shirtsupplier.nl aanbiedt u niet aanspreekt of aan zullen spreken, stort www.shirtsupplier.nl het bedrag dat betrekking heeft op de klacht terug op de rekening van de klant.

6)      Mocht om welke reden dan ook een geschil ontstaan tussen de klant en www.shirtsupplier.nl, dan  www.shirtsupplier.nl het geschil voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.