Nieuwste collecties
Gratis Bezorging
Veilig Betalen
Italiaanse overhemden

Verzenden & retourneren

Zo bestel je gemakkelijk bij www.shirtsupplier.nl

1) Selecteer de kleding van Gant, Lacoste, Giordano Regular, Ledub, John Miller, Giordano Tailored, R2 Amsterdam,  Thomas Maine, Olymp, Alan Red, Slater die je wilt bestellen.

2) Log in als je een bestaande klant bent en klik op account aanmaken als je een nieuwe klant bent.

Let op: bij een nieuw account vul je alleen noodzakelijke gegevens in, zodat wij uw bestelling kunnen opsturen. Het gaat hierbij om naam, adres en e-mail adres en e.v.t. telefoonnummer.

Wij gaan zeer zorgvuldig met deze gegevens om en zullen deze gegevens alleen gebruiken om indien noodzakelijk contact op te nemen met de klant. Zie onze Privacy Policy.

3) Na het invullen van de gegevens, wordt gevraagd hoe je wilt betalen. Je kunt kiezen voor de veilige betaalmethoden iDEAL, PayPal en bankoverschrijving. Bij iDeal wordt de bestelling direct verwerkt en streven wij ernaar de bestelling binnen 24 uur te versturen.

Bij overschrijving wachten wij tot het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Bij Paypal sturen wij betalingen na goedkeuring direct op.

4) Nadat de bestelling afgerond en betaald is, sturen wij de overhemden op. Vanaf maat XXL nemen wij telefonisch contact op om na te gaan of u de juiste maat heeft besteld.

Omruiling en retour sturen kleding = gratis (vanaf €50) bij betaling via iDeal of internetbankieren (zonder gebruik te maken van een kortingscode), het retour sturen van Lacoste, Desoto, R2, NZA, Cavallaro & R.B. Boston producten is niet gratis & kortingscodes zijn alleen van toepassing op de nieuwe collectie van Lacoste. Producten met een verkoopprijs van €35 of lager kunnen niet gratis retour worden gestuurd. Het retour sturen van producten die niet zijn gepast, is niet gratis.

Wanneer een bestelling retour/ terug wordt gestuurd = er wordt direct terugbetaald na ontvangst

U dient altijd via whats app (0642523280) door te geven dat u artikelen wilt omruilen of retour wilt sturen. U dient dit binnen 12 dagen te doen, nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Als de termijn van 12 dagen is verstreken, kan uw bestelling wel worden omgeruild.

Als u geen gebruik maakt van whats app kunt u een e-mail sturen naar [email protected]

U ontvangt vervolgens van ons een digitale barcode, zodat de kleding gratis kan worden omgeruild of retour gestuurd.

Indien u vooraf via whats app contact met ons opneemt mbt pasvorm of vragen over omruilen of retour sturen, ontvangt u van ons een persoonlijke digitale waardebon.

Bij 4 uurs levering in de regio Groot Amsterdam: Kudelstaart, Uithoorn, Aalsmeer, Hoofddorp, Amstelveen, Ouderkerk aan de Amstel, Mijdrecht, Wilnis, Vinkeveen, Nieuwkoop, Badhoevedorp, Amsterdam Buitenveldert, Amsterdam-Rivierenbuurt, Amsterdam Oud-Zuid, Rijsenhout, Schiphol, Nieuw-Vennep, Lijnden, Amstelveen Westwijk, Schiphol Rijk, dient via whats app contact te worden opgenomen voor het inplannen van een bezorg afspraak. Het whats app nummer: 06-42523280

Onderstaande restricties zijn niet van toepassing op aankopen die zonder korting vooraf voldaan worden met iDeal, Paypal of internetbankieren:

1.1 gratis retour optie geldt alleen voor Nederland, als vooraf de betaling plaatsvindt

1.2 gratis retour optie geldt niet als een artikel onder de €50 in 2 maten wordt besteld en wanneer na de retourperiode van 14 dagen de bestelling retour wordt gestuurd.

1.2.1 indien een artikel retour gestuurd worden met als reden dat het artikel niet het artikel is dat de consument zoekt, bijvoorbeeld de consument zoekt een korte mouw overhemd en besteld een lange mouw overhemd; kosten van het retour sturen zijn voor de consument. In alle product omschrijvingen vermelden wij de eigenschappen van het product. Indien een artikel retour gestuurd wordt en het betreft basiskleuren, zoals zwart, wit, blauwtinten; de kleuromschrijving staat duidelijk vermeld. Indien het artikel retour gestuurd wordt met als opmerking de kleur valt tegen; de retourkosten zijn voor rekening van de consument. Indien de consument de verkeerde maat besteld, waardoor het artikel niet past: de retourkosten zijn voor rekening van de consument. Indien de consument Regular Fit kleding besteld, maar tailored fit of slim fit kleding draagt; retourkosten zijn voor rekening consument. Indien de consument slim fit of tailored fit kleding besteld, maar Regular Fit kleding draagt, retourkosten zijn voor rekening consument.

1.2.2 kortingscodes: zijn niet met terugwerkende kracht van toepassing op producten / bestellingen. indien de kortingscode niet wordt gebruikt kan de code niet achteraf worden toegepast. Wel ontvangt de consument een waardebon t.w.v. 25% van het aankoop bedrag. Wanneer een kortingscode wordt gebruikt die niet meer van toepassing is, heeft shirtsupplier.nl het recht de kortingscode terug te brengen naar een korting percentage van 10%

1.2.3 wanneer u gebruik maakt van de kortingscodes, zijn de kosten voor het retour sturen van een bestelling voor rekening van de consument. Daarnaast vervalt de kassakorting op de andere artikel(en).

1.2.4 wanneer artikelen met 50% korting naar het buitenland worden opgestuurd onder de €49,95 brengen wij €5,- verzendkosten in rekening.

1.2.5 wanneer een kortingscode wordt gebruikt en 1 of meerdere artikelen uit de bestelling worden retour gestuurd, dan vervalt de kortingscode en betaalt u de prijs waarvoor het artikel wordt aangeboden.

1.2.6 wanneer een kortingscode wordt gebruikt en er vindt een omruiling plaatst, waarbij de betaalmethodes Klarna of Afterpay zijn gebruikt, kan de omruiling alleen plaatsvinden als vooraf het bedrag wordt voldaan, waarbij de kassakorting komt te vervallen. Omruilen is hierbij dan gratis.

1.2.6 voor artikelen die met 50% of meer korting worden aangeschaft zijn de retourkosten voor rekening van de klant

1.2.7 wanneer de artikel(en) die gehouden worden met 40% of meer korting worden gekocht onder de €100, zijn de retourkosten voor de andere artikelen voor rekening van de klant

1.2.8 Indien de consument een Lacoste artikel model besteld dat afwijkt van het artikelmodel dat de consument heeft en de pasvorm klopt hierdoor niet voor de consument: retourkosten zijn voor rekening van de consument. Omruilen is wel gratis.

1.2.9 indien de betaalmethodes Afterpay of Klarna geselecteerd worden en na ontvangst wordt een deel van de bestelling geretourneerd, dienen de andere artikelen rechtstreeks aan shirtsupplier.nl te worden voldaan en wordt de betaling bij Afterpay of Klarna geannuleerd. De betaaloptie achteraf betalen is ook beschikbaar bij shirtsupplier.nl, indien u eerst de artikel(en) wilt ontvangen, voordat u wilt betalen adviseren wij u om de betaaloptie achteraf betalen te selecteren. Wanneer gebruik wordt gemaakt van de betaalmethodes Afterpay of Klarna is het retour sturen van bestellingen niet gratis. Het omruilen van bestellingen die geplaatst worden met Afterpay of Klarna zijn wel gratis (de kassakorting bij afname onder de 3 stuks komt wel te vervallen).

1.2.10 indien gevraagd wordt om een digitale retoursticker via e-mail of whats app dient altijd te worden aangegeven wat de reden is dat het artikel retour wordt gestuurd. Door gebruik te maken van de betaalopties Klarna of Afterpay vervalt het recht om uw bestelling gratis terug te sturen. U dient zelf zorg te dragen voor het retour sturen van de bestelling. Wanneer een nieuw artikel wordt opgestuurd in het kader van een omruiling en vervolgens worden beide zendingen retour gestuurd, worden alle gemaakte verzendkosten in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

1.2.11 Indien u altijd specifieke lengte maten kleding draagt. Mouwlengte 7 overhemden of truien met een extra lange lengte en u besteld een kledingstuk met een normale maatvoering, waardoor de kleding niet de juiste pasvorm heeft; retour sturen is niet gratis. Wij vermelden expliciet indien een artikel een extra lange lengte heeft. Indien dit niet wordt vermeld in de product omschrijving heeft een product geen extra lange lengte en is het product niet geschikt indien u kleding zoekt met een extra lange lengte. 

1.2.12 artikelen die vanaf ontvangst na een periode van 14 dagen retour worden gestuurd: retour sturen is niet gratis en verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Daarnaast kan de consument de artikelen wel omruilen, maar vindt er geen creditering plaats. Artikelen moeten binnen 14 dagen fysiek retour zijn ontvangen om te kunnen crediteren. Wanneer gebruik wordt gemaakt van een kortingscode is het de verantwoordelijkheid van de klant dat de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst fysiek retour is ontvangen, zodat er direct gecrediteerd kan worden.

1.2.13 bestellingen van buiten Nederland, bijvoorbeeld België, Duitsland of Luxemburg kunnen niet gratis retour gestuurd worden. Wel ontvangen klanten naast de creditering een digitale waardebon van €20.

1.2.14 wanneer u merken besteld die u niet kent is het advies om vooraf aan shirtsupplier.nl de pasvorm van het merk op te vragen. De merken Baileys en Giordano Regular Fit hebben bijvoorbeeld een wijdere pasvorm t.o.v. Cavallaro. Indien u een slank postuur heeft en slanke kleding draagt raden wij de Baileys en Giordano Regular Fit pasvorm af. Als er toch voor gekozen wordt deze merken te bestellen en de retourmelding vindt plaats op basis van een te wijde pasvorm: terugsturen is niet gratis.

1.2.15 wanneer artikelen worden besteld en zonder te passen retour worden aangemeld zijn de kosten voor het retour sturen voor rekening van de consument. Indien de consument vooraf meer informatie wilt ontvangen over een product, waaronder extra foto's, kan shirtsupplier.nl deze informatie via whats app sturen. Als de betaalopties Klarna of Afterpay worden gebruikt bij bestellingen waarbij de artikelen niet uit de verpakking zijn geweest, brengt shirtsupplier.nl de verzendkosten van €6,- bij de consument in rekening.

1.2.16 Wanneer gebruik wordt gemaakt van een kortingscode en 1 of meer artikelen uit de bestelling worden retour gestuurd, dan is het de verantwoordelijkheid van de consument om binnen 14 dagen de bestelling retour te sturen. Na het verstrijken van de periode van 14 dagen is het nog steeds mogelijk om de bestelling retour te sturen, maar kan er alleen een omruiling plaatsvinden en vindt er geen creditering van de bestelling plaats. 

1.2.17 Wanneer een bestelling compleet retour wordt gestuurd en vervolgens wordt 1 artikel opnieuw besteld, zal shirtsupplier.nl deze bestelling annuleren, indien gebruik is gemaakt van een kortingscode.

1.2.18 Bij de betaaloptie achteraf betalen dient er altijd een geldig telefoonnummer gebruikt te worden, zodat wij vooraf persoonlijk aan de klant kunnen bevestigen dat de bestelling met factuur wordt opgestuurd. Indien er geen telefoonnummer wordt opgegeven dient de betaling vooraf plaats te vinden.

1.2.19 Wanneer u op zoek bent naar een specifieke kleur van een bepaalt artikel, dient u vooraf contact met ons op te nemen als u specifiek wilt weten of de kleurstelling op de foto overeenkomt met de echte kleurstelling van het betreffende product. Indien u de keuze maakt om niet vooraf contact met ons op te nemen en de ontvangen kleur komt niet overeen met de kleur die u wenst zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. De reden hiervoor is dat bepaalde kleuren door de foto belichten op een afbeelding een andere kleurstelling hebben dan in het echt.

1.2.20 Indien u een bestelling plaatst en u wilt andere maten/andere artikelen ontvangen, biedt shirtsupplier.nl als extra service een plus zending aan. Hierbij moet wel bij de klant/consument de intentie zijn om meerdere artikelen af te nemen/te kopen. Wanneer een 2de zending naar een klant wordt opgestuurd wordt opgestuurd en de klant aangeeft zijn 1ste bestelling + plus zending gedeeltelijk of helemaal retour te sturen, wordt de retour niet geaccepteerd en ontvangt de klant een digitale waardebon die 12 maanden geldig is.

1.2.21 Voor het merk Lacoste kan geen gebruik worden gemaakt van kortingscodes op afgeprijsde Lacoste artikelen. Indien een kortingscode toch wordt gebruikt, wordt er contact opgenomen met de consument.

1.2.22 Bestellingen die met Klarna worden geplaatst, kunnen alleen geannuleerd worden wanneer vooraf de administratiekosten worden voldaan. Klarna werkt met een autorisatie procedure, waardoor een bestelling via Klarna een bewuste keuze is.

1.2.23 Bij het niet vooraf aanmelden van een retour via whats app worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht. I.v.m. onze administratie dienen wij vooraf te weten dat wij een retourzending kunnen verwachten.

1.2.24 Wanneer de consument eist dat de ontvangen korting gehandhaafd blijft , bij een wijziging van het order bedrag brengen wij €8,- aan handelingskosten in rekening. 

1.2.25 Bij ontvangst is de consument verplicht om direct te controleren of de artikelen geen beschadigen vertonen. Indien de consument dit niet doet en de consument constateert 1 of meer dagen later alsnog dat er 1 of meerdere producten zijn beschadigd dan kan het artikel wel worden geruild, maar niet worden geretourneerd.

1.2.26 Wanneer een bestelling wordt geplaatst waarbij de verkoopprijs van de artikelen onder de €30 is en de artikelen worden met korting gekocht, brengen wij de kosten in rekening voor het opsturen en terugsturen als de gehele bestelling of een deel van de bestelling wordt teruggestuurd.

1.2.27 Wanneer de betaalmethode Klarna geselecteerd wordt, dient een klant een geldig telefoonnummer te vermelden. Zonder geldig telefoonnummer dient een klant contact met shirtsupplier.nl op te nemen binnen 2 weken nadat de bestelling is geplaatst indien er sprake is van omruiling of retournering. Na deze periode kunnen bestellingen alleen nog worden omgeruild.

1.2.28 Bestellingen dienen na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd te worden indien de artikelen niet naar wens zijn. Indien de artikelen na 21 dagen retour gestuurd worden, wordt een retour door shirtsupplier.nl wel in ontvangst genomen, vindt er geen creditering plaatst, maar ontvangt de klant wel een digitale waardebon die 24 maanden geldig is.

1.2.29 Indien de verkeerde maat wordt besteld. Bijvoorbeeld maat 5XL i.p.v. XL, worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht indien er geen omruiling plaatsvindt. Deze verzendkosten worden afgetrokken van het aankoopbedrag.

Door de grote collectie overhemden in verschillende type/modellen in de maten XS t/m 5XL zijn wij in staat in de meeste gevallen een passende oplossing voor u te vinden. Wij willen benadrukken dat het voor u en voor ons niet zinvol is als u overhemden koopt die niet blijken te passen en die u vervolgens niet meer aantrekt. Dit is ook de reden waarom wij met u mee denken en altijd voor een passende oplossing proberen te zorgen.

Gedurende de klachtenafhandeling krijgt u bericht van www.shirtsupplier.nl wanneer bekend is wat de aard is van de klacht en wanneer een oplossing voor de klacht wordt aangeboden door www.shirtsupplier.nl

Mochten onze oplossingen niet voor u de juiste zijn, dan ontvangt u uw geld terug.

Wanneer de overhemden die u heeft qua maat goed zijn, maar u heeft toch een opmerking over de kwaliteit of afwerking, stellen wij het zeer op prijs wanneer u contact met ons opneemt. U ontvangt van ons altijd hiervoor een waardebon van 5 euro.

 

Contactgegevens:
e-mail:  [email protected]
tel:  +316 42 52 32 80

Wanneer klanten een bestelling plaatsen bij www.shirtsupplier.nl en er ontstaat een klacht, moet een e-mail worden gestuurd naar: [email protected].

1. In deze e-mail geeft de klant aan:

1)      2. De naam van de klant

2)      3. De factuur van de bestelling

3)      4. Het artikel/ de artikelen waarop de klacht betrekking heeft

4)      5. De klacht zelf: beschrijving van het probleem

5)      Wij geven binnen 24 uur een reactie op de klacht en geven daarin aan dat de klacht in behandeling is.

6)      Artikelen die behoren tot de klacht kunnen worden teruggestuurd naar: Roling Retail, Kudelstaartseweg 152, 1433 GN Kudelstaart

7)      6. Het terugsturen van het artikel betekent dat www.shirtsupplier.nl een oplossing aanbiedt, dit kan betekenen:

1)      U ontvangt exact hetzelfde artikel

2)      U ontvangt het artikel in hetzelfde type/merk

3)      U ontvangt een ander artikel

4)      U ontvangt een tegoedbon

5)      Indien u aannemelijk maakt dat de pasvorm en uitstraling van alle artikelen die www.shirtsupplier.nl aanbiedt u niet aanspreekt of aan zullen spreken, stort www.shirtsupplier.nl het bedrag dat betrekking heeft op de klacht terug op de rekening van de klant.

6)      Mocht om welke reden dan ook een geschil ontstaan tussen de klant en www.shirtsupplier.nl, dan  www.shirtsupplier.nl het geschil voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Nieuwste collecties
Gratis Bezorging
Veilig Betalen
Italiaanse overhemden