Nieuwste collecties
Gratis Bezorging
Veilig Betalen
Italiaanse overhemden

Verzenden & retourneren

Zo bestel je gemakkelijk bij www.shirtsupplier.nl

1) Selecteer de kleding van Gant, Lacoste, Giordano Regular, Ledub, John Miller, Giordano Tailored, R2 Amsterdam,  Thomas Maine, Olymp, Alan Red, Slater die je wilt bestellen.

2) Log in als je een bestaande klant bent en klik op account aanmaken als je een nieuwe klant bent.

Let op: bij een nieuw account vul je alleen noodzakelijke gegevens in, zodat wij uw bestelling kunnen opsturen. Het gaat hierbij om naam, adres en e-mail adres en e.v.t. telefoonnummer.

Wij gaan zeer zorgvuldig met deze gegevens om en zullen deze gegevens alleen gebruiken om indien noodzakelijk contact op te nemen met de klant. Zie onze Privacy Policy.

3) Na het invullen van de gegevens, wordt gevraagd hoe je wilt betalen. Je kunt kiezen voor de veilige betaalmethoden iDEAL, PayPal en bankoverschrijving. Bij iDeal wordt de bestelling direct verwerkt en streven wij ernaar de bestelling binnen 24 uur te versturen.

Bij overschrijving wachten wij tot het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Bij Paypal sturen wij betalingen na goedkeuring direct op.

4) Nadat de bestelling afgerond en betaald is, sturen wij de overhemden op. Vanaf maat XXL nemen wij telefonisch contact op om na te gaan of u de juiste maat heeft besteld.

Let op: alle communicatie bij Shirtsupplier.nl vindt plaats via Whats app of sms: 0642523280

Omruiling en retour sturen kleding = gratis (vanaf €50, daarnaast moet de korting per product lager zijn dan 40%) bij betaling via iDeal of internetbankieren zonder gebruik te maken van een kortingscode. Alle bestellingen moeten met DHL retour gestuurd worden naar adres DHL Pakketpunt Aalsmeer Braziliaan 8 en daarbij moet gekozen worden voor dichtsbijzijnde DHL Pakketpunt Aalsmeer Braziliaan 8. Retouren mogen niet met PostNL retour gestuurd worden. Na 21 dagen (gemeten vanaf bestel moment) is omruilen niet gratis.

0.1 Retour sturen is niet gratis voor de merken: Lacoste, Desoto, R2, NZA, Cavallaro, Fred Perry, John Miller, Ledub, Thomas Maine & R.B. Boston

0.2 Kortingscodes zijn alleen van toepassing op de nieuwe collectie van Lacoste.

0.3 Producten met een verkoopprijs van €35 of lager kunnen niet gratis retour worden gestuurd.

0.4 Het retour sturen van producten die niet zijn gepast, is niet gratis, tenzij het een bestelling betreft waarbij hetzelfde product in verschillende kleuren is besteld.

0.5 Shirtsupplier.nl is de grootste online aanbieder van Gant sweaters en (lange mouw) polo's. Gant sweaters en (lange mouw) polo's zijn niet geschikt voor heren boven de 1.82 cm lang die slim fit kleding dragen. Het omruilen van Gant sweaters & (lange mouw) polo's is zodoende gratis, het retour sturen is voor rekening van de klant.

0.6 Giordano Tailored & Blue merino wollen truien hebben een slim fit pasvorm en zijn niet geschikt voor heren boven de 1.82. Indien u een Giordano Tailored trui besteld in merino wol is retour sturen voor rekening van de klant.

0.7 Het retour sturen van Gant Regular Fit overhemden is niet gratis. Gant heeft 1 pasvorm in de Regular Fit. Omruilen van Gant overhemden is wel gratis.

0.8 Het retour sturen van Thomas Maine producten met code TM100 is niet gratis. Thomas Maine heeft in de kwaliteit TM100 1 kwaliteit en pasvorm.

0.9 Lamswollen producten van Gant met de artikelnummers 86214, 86213, 86212 & 86211 kunnen alleen gratis retour worden gestuurd als de pasvorm niet goed is voor de consument. Het omruilen van lamswollen producten is gratis. Het retour sturen van lamswollen Gant producten met als reden dat de stof te dik of te dun is, is niet gratis omdat de kwaliteit superfine lamswol voor de modellen 86214, 86213, 86212 & 86211 door Gant al meer dan 5 jaar gebruikt wordt.

0.10 Wanneer u gebruik maakt van de betaaloptie Klarna is retour sturen niet gratis

0.1* Indien de klant bereid is om zowel zijn lengte als ook de buikomvang/waist in cm rond het navelpunt door te geven, ontvangt u via whats app een digitale retour label.

Wanneer een bestelling retour/ terug wordt gestuurd = er wordt direct terugbetaald na ontvangst

U dient altijd via whats app (0642523280) door te geven dat u artikelen wilt omruilen of retour wilt sturen. U dient dit binnen 12 dagen te doen, nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Als de termijn van 12 dagen is verstreken, kan uw bestelling wel worden omgeruild.

Als u geen gebruik maakt van whats app kunt u een e-mail sturen naar [email protected]

U ontvangt vervolgens van ons een digitale barcode, zodat de kleding gratis kan worden omgeruild of retour gestuurd.

Indien u vooraf via whats app contact met ons opneemt mbt pasvorm of vragen over omruilen of retour sturen, ontvangt u van ons een persoonlijke digitale waardebon.

Bij 4 uurs levering in de regio Groot Amsterdam: Kudelstaart, Uithoorn, Aalsmeer, Hoofddorp, Amstelveen, Ouderkerk aan de Amstel, Mijdrecht, Wilnis, Vinkeveen, Nieuwkoop, Badhoevedorp, Amsterdam Buitenveldert, Amsterdam-Rivierenbuurt, Amsterdam Oud-Zuid, Rijsenhout, Schiphol, Nieuw-Vennep, Lijnden, Amstelveen Westwijk, Schiphol Rijk, dient via whats app contact te worden opgenomen voor het inplannen van een bezorg afspraak. Het whats app nummer: 06-42523280

Onderstaande restricties zijn niet van toepassing op aankopen die zonder korting vooraf voldaan worden met iDeal, Paypal of internetbankieren:

1.1 gratis retour optie geldt alleen voor Nederland, als vooraf de betaling plaatsvindt. Hierbij dient binnen 10 dagen, gemeten vanaf het moment dat de bestelling is verstuurd, de retour via whats app of sms te zijn aangemeld. Na de periode van 10 dagen is retour sturen voor rekening van de consument.

1.2 gratis retour optie geldt niet als een artikel onder de €50 in 2 maten wordt besteld en wanneer na de retourperiode van 14 dagen de bestelling retour wordt gestuurd.

1.2.1 indien een artikel retour gestuurd worden met als reden dat het artikel niet het artikel is dat de consument zoekt, bijvoorbeeld de consument zoekt een korte mouw overhemd en besteld een lange mouw overhemd; kosten van het retour sturen zijn voor de consument. In alle product omschrijvingen vermelden wij de eigenschappen van het product. Indien een artikel retour gestuurd wordt en het betreft basiskleuren, zoals zwart, wit, blauwtinten; de kleuromschrijving staat duidelijk vermeld. Indien het artikel retour gestuurd wordt met als opmerking de kleur valt tegen; de retourkosten zijn voor rekening van de consument. Indien de consument de verkeerde maat besteld, waardoor het artikel niet past: de retourkosten zijn voor rekening van de consument. Indien de consument Regular Fit kleding besteld, maar tailored fit of slim fit kleding draagt; retourkosten zijn voor rekening consument. Indien de consument slim fit of tailored fit kleding besteld, maar Regular Fit kleding draagt, retourkosten zijn voor rekening consument. Indien u een niet gebreid kledingstuk zoekt en u besteld bijvoorbeeld een een lamswollen product (is altijd gebreid); retour sturen is niet gratis.

1.2.2 kortingscodes: zijn niet met terugwerkende kracht van toepassing op producten / bestellingen. indien de kortingscode niet wordt gebruikt kan de code niet achteraf worden toegepast. Wel ontvangt de consument een waardebon t.w.v. 25% van het aankoop bedrag. Wanneer een kortingscode wordt gebruikt die niet meer van toepassing is, heeft shirtsupplier.nl het recht de kortingscode terug te brengen naar een korting percentage van 10%. Indien de consument opnieuw een bestelling plaatst om gebruikt te maken van de kortingscode en het verzoek wordt gedaan om de eerder geplaatste bestelling voor exact hetzelfde product te annuleren, brengen wij hiervoor €1 aan betalingskosten in rekening.

1.2.3 wanneer u gebruik maakt van de kortingscodes, zijn de kosten voor het retour sturen van een bestelling voor rekening van de consument. Daarnaast vervalt de kassakorting op de andere artikel(en).

1.2.3.1 wanneer u een (korting)code gebruikt, is retour sturen voor rekening van de consument en brengen wij de kosten voor het omruilen in rekening bij de consument. Bij een omruiling kan de toegepaste (korting)code niet opnieuw (dus voor de 2de keer) worden gebruikt. Elke kortingscode is dus 1keer toepasbaar. Het gebruik van een nieuwe (korting)code is niet toegestaan bij een omruiling. Er kunnen dus niet 2 codes gebruikt worden indien een bestelling wordt omgeruild.

1.2.4 wanneer artikelen met 50% korting naar het buitenland worden opgestuurd onder de €49,95 brengen wij €5,- verzendkosten in rekening.

1.2.5 wanneer een kortingscode wordt gebruikt en 1 of meerdere artikelen uit de bestelling worden retour gestuurd, dan vervalt de kortingscode en betaalt u de prijs waarvoor het artikel wordt aangeboden.

1.2.6 wanneer een kortingscode wordt gebruikt en er vindt een omruiling plaatst, waarbij de betaalmethodes Klarna of Afterpay zijn gebruikt, kan de omruiling alleen plaatsvinden als vooraf het bedrag wordt voldaan, waarbij de kassakorting komt te vervallen. Omruilen is hierbij dan gratis.

1.2.7 voor artikelen die met 50% of meer korting worden aangeschaft zijn de retourkosten voor rekening van de klant

1.2.8 wanneer de artikel(en) die gehouden worden met 40% of meer korting worden gekocht onder de €100, zijn de retourkosten voor de andere artikelen voor rekening van de klant

1.2.9 Indien de consument een Lacoste artikel model besteld dat afwijkt van het artikelmodel dat de consument heeft en de pasvorm klopt hierdoor niet voor de consument: retourkosten zijn voor rekening van de consument. Omruilen is wel gratis.

1.2.10 indien de betaalmethodes Afterpay of Klarna geselecteerd worden en na ontvangst wordt een deel van de bestelling geretourneerd, dienen de andere artikelen rechtstreeks aan shirtsupplier.nl te worden voldaan en wordt de betaling bij Afterpay of Klarna geannuleerd. De betaaloptie achteraf betalen is ook beschikbaar bij shirtsupplier.nl, indien u eerst de artikel(en) wilt ontvangen, voordat u wilt betalen adviseren wij u om de betaaloptie achteraf betalen te selecteren. Wanneer gebruik wordt gemaakt van de betaalmethodes Afterpay of Klarna is het retour sturen van bestellingen niet gratis. Het omruilen van bestellingen die geplaatst worden met Afterpay of Klarna zijn wel gratis (de kassakorting bij afname onder de 3 stuks komt wel te vervallen).

1.2.11 indien gevraagd wordt om een digitale retoursticker via e-mail of whats app dient altijd te worden aangegeven wat de reden is dat het artikel retour wordt gestuurd. Door gebruik te maken van de betaalopties Klarna of Afterpay vervalt het recht om uw bestelling gratis terug te sturen. U dient zelf zorg te dragen voor het retour sturen van de bestelling. Wanneer een nieuw artikel wordt opgestuurd in het kader van een omruiling en vervolgens worden beide zendingen retour gestuurd, worden alle gemaakte verzendkosten in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

1.2.12 Indien u altijd specifieke lengte maten kleding draagt. Mouwlengte 7 overhemden of truien met een extra lange lengte en u besteld een kledingstuk met een normale maatvoering, waardoor de kleding niet de juiste pasvorm heeft; retour sturen is niet gratis. Wij vermelden expliciet indien een artikel een extra lange lengte heeft. Indien dit niet wordt vermeld in de product omschrijving heeft een product geen extra lange lengte en is het product niet geschikt indien u kleding zoekt met een extra lange lengte. 

1.2.13 bestellingen van buiten Nederland, bijvoorbeeld België, Duitsland of Luxemburg kunnen niet gratis retour gestuurd worden. Wel ontvangen klanten naast de creditering een digitale waardebon van €20.

1.2.14 wanneer u merken besteld die u niet kent is het advies om vooraf aan shirtsupplier.nl de pasvorm van het merk op te vragen. De merken Baileys en Giordano Regular Fit hebben bijvoorbeeld een wijdere pasvorm t.o.v. Cavallaro. Indien u een slank postuur heeft en slanke kleding draagt raden wij de Baileys en Giordano Regular Fit pasvorm af. Als er toch voor gekozen wordt deze merken te bestellen en de retourmelding vindt plaats op basis van een te wijde pasvorm: terugsturen is niet gratis.

1.2.15 wanneer artikelen worden besteld en zonder te passen retour worden aangemeld zijn de kosten voor het retour sturen voor rekening van de consument. Indien de consument vooraf meer informatie wilt ontvangen over een product, waaronder extra foto's, kan shirtsupplier.nl deze informatie via whats app sturen. Als de betaalopties Klarna of Afterpay worden gebruikt bij bestellingen waarbij de artikelen niet uit de verpakking zijn geweest, brengt shirtsupplier.nl de verzendkosten van €6,- bij de consument in rekening.

1.2.16 Wanneer gebruik wordt gemaakt van een kortingscode en 1 of meer artikelen uit de bestelling worden retour gestuurd, dan is het de verantwoordelijkheid van de consument om binnen 14 dagen de bestelling retour te sturen. Na het verstrijken van de periode van 14 dagen is het nog steeds mogelijk om de bestelling retour te sturen, maar kan er alleen een omruiling plaatsvinden en vindt er geen creditering van de bestelling plaats. 

1.2.17 Wanneer een bestelling compleet retour wordt gestuurd en vervolgens wordt 1 artikel opnieuw besteld, zal shirtsupplier.nl deze bestelling annuleren, indien gebruik is gemaakt van een kortingscode.

1.2.18 Bij de betaaloptie achteraf betalen dient er altijd een geldig telefoonnummer gebruikt te worden, zodat wij vooraf persoonlijk aan de klant kunnen bevestigen dat de bestelling met factuur wordt opgestuurd. Indien er geen telefoonnummer wordt opgegeven dient de betaling vooraf plaats te vinden.

1.2.19 Wanneer u op zoek bent naar een specifieke kleur van een bepaalt artikel, dient u vooraf contact met ons op te nemen als u specifiek wilt weten of de kleurstelling op de foto overeenkomt met de echte kleurstelling van het betreffende product. Indien u de keuze maakt om niet vooraf contact met ons op te nemen en de ontvangen kleur komt niet overeen met de kleur die u wenst zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. De reden hiervoor is dat bepaalde kleuren door de foto belichten op een afbeelding een andere kleurstelling hebben dan in het echt.

1.2.20 Indien u een bestelling plaatst en u wilt andere maten/andere artikelen ontvangen, biedt shirtsupplier.nl als extra service een plus zending aan. Hierbij moet wel bij de klant/consument de intentie zijn om meerdere artikelen af te nemen/te kopen. Wanneer een 2de zending naar een klant wordt opgestuurd wordt opgestuurd en de klant aangeeft zijn 1ste bestelling + plus zending gedeeltelijk of helemaal retour te sturen, wordt de retour niet geaccepteerd en ontvangt de klant een digitale waardebon die 12 maanden geldig is.

1.2.21 Voor het merk Lacoste kan geen gebruik worden gemaakt van kortingscodes op afgeprijsde Lacoste artikelen. Indien een kortingscode toch wordt gebruikt, wordt er contact opgenomen met de consument.

1.2.22 Bestellingen die met Klarna worden geplaatst, kunnen alleen geannuleerd worden wanneer vooraf de administratiekosten worden voldaan. Klarna werkt met een autorisatie procedure, waardoor een bestelling via Klarna een bewuste keuze is.

1.2.23 Bij het niet vooraf aanmelden van een retour via whats app worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht. I.v.m. onze administratie dienen wij vooraf te weten dat wij een retourzending kunnen verwachten. Indien een bestelling via PostNL retour wordt gestuurd, maar het e-mail adres [email protected] wordt niet ingevuld bij ontvanger, dan wordt de retour niet geaccepteerd.

1.2.24 Wanneer de consument eist dat de ontvangen korting gehandhaafd blijft , bij een wijziging van het order bedrag brengen wij €8,- aan handelingskosten in rekening. 

1.2.25 Bij ontvangst is de consument verplicht om direct te controleren of de artikelen geen beschadigen vertonen. Indien de consument dit niet doet en de consument constateert 1 of meer dagen later alsnog dat er 1 of meerdere producten zijn beschadigd dan kan het artikel wel worden geruild, maar niet worden geretourneerd.

1.2.26 Wanneer een bestelling wordt geplaatst waarbij de verkoopprijs van de artikelen onder de €30 is en de artikelen worden met korting gekocht, brengen wij de kosten in rekening voor het opsturen en terugsturen als de gehele bestelling of een deel van de bestelling wordt teruggestuurd.

1.2.27 Wanneer de betaalmethode Klarna geselecteerd wordt, dient een klant een geldig telefoonnummer te vermelden. Zonder geldig telefoonnummer dient een klant contact met shirtsupplier.nl op te nemen binnen 2 weken nadat de bestelling is geplaatst indien er sprake is van omruiling of retournering. Na deze periode kunnen bestellingen alleen nog worden omgeruild.

1.2.28 Bestellingen dienen na ontvangst binnen 14 dagen retour gestuurd te worden indien de artikelen niet naar wens zijn. Indien de artikelen na 21 dagen retour gestuurd worden, wordt een retour door shirtsupplier.nl wel in ontvangst genomen, vindt er geen creditering plaatst, maar ontvangt de klant wel een digitale waardebon die 24 maanden geldig is.

1.2.29 Indien de verkeerde maat wordt besteld. Bijvoorbeeld maat 5XL i.p.v. XL, worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht indien er geen omruiling plaatsvindt. Deze verzendkosten worden afgetrokken van het aankoopbedrag.

1.2.30 Alle afspraken die gemaakt worden tussen consumenten en shirtsupplier.nl dienen schriftelijk via whats app of e-mail gecommuniceerd te worden, om mogelijke misverstanden te voorkomen.

1.2.31 Het kassasysteem van shirtsupplier.nl past automatisch bij afname vanaf 3 stuks een kassakorting toe van 10%. Deze kassakorting komt te vervallen wanneer er minder dan 3 stuks worden afgenomen. In de situatie dat er een prijsverschil ontstaat tussen de factuur met toegepaste kassakorting en de nieuwe factuur zonder kassakorting, ontvangt u een digitale waardebon voor dit prijsverschil.

1.2.32 indien kleding wordt besteld van de merken Baileys en/of Thomas Maine en de consument is niet bekend met de pasvorm van de kledingstukken van deze merken. Dan dient de consument vooraf contact op te nemen met shirtsupplier.nl. Baileys heeft een pasvorm die niet geschikt is voor heren die hun kleding aangesloten willen dragen. Thomas Maine is niet geschikt voor heren die hun kleding ruim dragen. Indien de consument ervoor kiest om niet vooraf contact op te nemen met shirtsupplier.nl en de kleding blijkt niet de juiste pasvorm te hebben, dan is retour sturen niet gratis.

1.2.33 indien u specifieke wensen heeft m.b.t. de kwaliteit eigenschappen van een product en u kunt niet beoordelen of een product voldoet aan uw wensen adviseren wij u om vooraf contact op te nemen met de klantenservice van shirtsupplier.nl bij voorkeur via whats app: 0642523280. Indien u niet vooraf contact met ons opneemt, het product ontvangt en het product niet aan de kwaliteit eigenschappen voldoet die u heeft is het wel gratis om het product/producten om te ruilen maar is retour sturen niet gratis. Indien de consument van mening is dat een stof te dun of te dik is, is retour sturen niet gratis, omdat vooraf informatie hierover kan worden gevraagd aan de klantenservice van shirtsupplier nl.

1.2.34 indien een bestelling binnen 24 uur met spoed moet worden verstuurd dient dit bij opmerkingen vermeld te worden, zodat dat wij de logistieke partij kunnen selecteren die met spoed de bestelling kan bezorgen. Indien de klant hier niet voor kiest, de bestelling onverhoopt een dag later geleverd wordt en vervolgens de bestelling retour wordt aangemeld, brengt shirtsupplier.nl de klant €15 in rekening voor de gemaakte kosten. Deze €15 worden in mindering gebracht op het aankoopbedrag.

1.2.35 indien de klant de bestelling ontvangt en de bestelling retour wilt sturen, omdat de klant van mening is dat het artikel te duur is, brengt shirtsupplier.nl de gemaakte kosten van €15 in rekening voor het gehele retourproces

1.2.36 indien shirtsupplier.nl a.d.h.v. de aankoop historie van de klant, vooraf contact opneemt met de klant, advies geeft over de pasvormen, maar de klant toch de oorspronkelijke bestelling wilt ontvangen, en na ontvangst blijken de artikelen niet de goede pasvorm te hebben; alleen omruilen is mogelijk, waarbij de gemaakte verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit geldt voor zowel bestellingen die binnen Nederland als ook buiten Nederland worden opgestuurd.

1.2.37 Indien er een label/kaartje met de productomschrijving vast zit aan het product en dit wordt van het product afgehaald, kan het product wel worden geruild, maar is crediteren niet mogelijk.

1.2.38 Indien sprake is van de situatie dat een product voor de 2de keer wordt opgestuurd in een maat groter of kleiner, ongeacht of er een 2de transactie heeft plaatsgevonden spreekt shirtsupplier.nl van een omruiling. De consument weet bij een omruiling van exact hetzelfde artikel de producteigenschappen, waaronder kleur, materiaal en pasvorm. Zodoende kan een een product wordt omgeruild voor een maat groter of kleiner, maar is crediteren van de bestelling niet mogelijk. Wij adviseren klanten om vooraf contact met ons op te nemen indien er twijfel is of een andere maat de oplossing is bij een artikel dat te groot of te klein is.

1.2.39 Ondergoed dat uit de verpakking is geweestkan niet retour worden gestuurd, vanuit hygiënisch oogpunt. Ondergoed betreft zowel t-shirts als ook boxers van de merken Bjorn Borg, Alan Red, Slater, Lacoste en Gant.

1.2.40 Het retour sturen van Baileys zwembroeken is niet gratis. Indien de consument informatie wilt ontvangen over de pasvorm en kwaliteit van de Baileys zwembroeken dient vooraf contact te worden opgenomen via whats app: 0642523280.

1.2.41 Baileys is een merk met 2 kenmerkende eigenschappen; 1. zowel de mouwlengte als ook de lengte zijn korter t.o.v. merken zoals Cavallaro en Fred Perry 2. de artikelen hebben een wijdere pasvorm t.o.v. Cavallaro en Fred Perry. Het retour sturen van Baileys artikelen met als reden dat de kleding te ruim is, is niet gratis, omdat dit inherent is aan de pasvorm van Baileys kleding.

1.2.42 Indien u mouwlengte 7 overhemden draagt en u besteld mouwlengte 5 overhemden, is het wel mogelijk om uw bestelling om te ruilen, maar crediteren wij uw bestelling niet. Bij alle artikelen wordt gecommuniceerd of het mouwlengte 7 overhemden betreffen. Staat er geen mouwlengte 7 bij het overhemd vermeld, dan is het overhemd geen mouwlengte 7

1.2.43 De extra service avond bezorging Randstad leveren wij bij aankoop vanaf €240 aan producten. De producten dienen direct te worden beoordeelt. Indien de artikelen niet naar wens zijn brengen wij de voorrijkosten van €20 in rekening. Dit bedrag wordt in mindering gebracht van het aankoopbedrag.

1.2.44 Indien u vanuit DHL of PostNL de melding heeft ontvangen dat uw bestelling bezorgd is, maar u heeft geen bestelling ontvangen, dan dient u binnen 48 uur hier melding van te doen bij shirtsupplier.nl. Indien deze melding niet binnen 48 uur plaatsvindt kan er geen zoekopdracht worden ingediend bij DHL of PostNL. Daarnaast wordt uw bestelling niet vergoed als er niet binnen 48 uur contact met shirtsupplier.nl wordt opgenomen per sms of whats app bericht indien u pakket volgens DHL of PostNL wel is bezorgd maar u geen pakket heeft ontvangen.

Indien na 5 dagen er geen melding vanuit de consument is gedaan dat een bestelling niet is aangekomen, wordt er vanuit shirtsupplier.nl geen onderzoek opgestart. Vanaf vooraankondiging tot ontvangst worden er vanuit de vervoerders 3 tot 4 e-mails verstuurd. Het is de verantwoordelijkheid van de consument om zorgvuldig met deze informatie om te gaan.

1.2.45 Shirtsupplier.nl biedt maximaal 3 gratis verzendhandelingen/barcodes aan. DHL biedt per pakket 3 communicatie momenten aan. U dient als consument deze informatie zorgvuldig te lezen en tevens de dag en tijdvenster te wijzigen indien u niet aanwezig bent op de dag binnen het tijdvenster dat DHL communiceert. Indien wij het pakket retour ontvangen omdat de consument het pakket niet op tijd heeft opgehaald bij een DHL service punt zijn de kosten van €5,75 voor de 4de verzendhandeling voor rekening van de consument en dit bedrag dient voldaan te worden voordat de bestelling voor de 3de keer wordt opgestuurd. Tevens kan er in deze situatie geen creditering plaatsvinden en zal er ook geen contact met DHL worden opgenomen als het pakket zoek raakt. Indien de consument in de week van de omruiling op vakantie gaat verzoeken wij de consument dat duidelijk en op tijd te communiceren.

U dient als consument zorg te dragen voor het correct invullen van de complete adres gegevens. Indien een pakket zoekraakt omdat de gegevens niet goed zijn ingevoerd ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de consument.

U dient als consument ook de e-mails van DHL zorgvuldig te lezen en op tijd aan te geven indien u niet op de locatie aanwezig bent waarop de bestelling wordt bezorgd. Indien het pakket vanuit DHL terugkomt met als melding dat het niet bezorgd kon worden, stuurt shirtsupplier.nl uw bestelling opnieuw op.

1.2.46 Bestellingen die met o.a. de betaaloptie Klarna zijn geplaatst en daardoor niet gratis retour gestuurd kunnen worden, dienen op kosten van de consument retour gestuurd te worden via

https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package

naar het DHL Service Point:

DHL Pakketpunt Aalsmeer

T.a.v. Roling Retail

Braziliaan 8

1432 DG Aalsmeer

en daarbij moet gekozen worden voor dichtsbijzijnde DHL Pakketpunt Aalsmeer Braziliaan 8. Bij ontvanger moet altijd het e-mail adres [email protected] worden ingevoerd. Als dit niet gebeurd wordt een bestelling niet als retour verwerkt.

let op: dit is een digitaal proces, waarbij u een digitaal retour label moet uitprinten en op de doos moet plakken

De creditering (bij iDeal & Paypal) of annulering (bij Klarna) vindt binnen 24 uur plaats indien bovenstaande handeling plaatsvindt.

I.v.m. de slechte bezorging in de Zijlijnstraat Kudelstaart , is het niet toegestaan om artikelen via PostNL naar Shirtsupplier.nl te sturen.

Via: https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package kunt u een retour label aanmaken en deze gegevens invullen:

Shirtsupplier.nl:

T.a.v. Roling Retail

Braziliaan 8
1432 DG Aalsmeer

daarbij moet gekozen worden voor dichtsbijzijnde DHL Pakketpunt Aalsmeer Braziliaan 8. Bij ontvanger moet altijd het e-mail adres [email protected] worden ingevoerd. Als dit niet gebeurd wordt een bestelling niet als retour verwerkt.

let op: dit is een digitaal proces, waarbij u een digitaal retour label moet uitprinten en op de doos moet plakken

1.2.47 artikelen die vanaf ontvangst na een periode van 14 dagen retour worden gestuurd: retour sturen is niet gratis en verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Daarnaast kan de consument de artikelen wel omruilen, maar vindt er geen creditering plaats. Artikelen moeten binnen 14 dagen fysiek retour zijn ontvangen om te kunnen crediteren. Wanneer gebruik wordt gemaakt van een kortingscode is het de verantwoordelijkheid van de klant dat de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst fysiek retour is ontvangen, zodat er direct gecrediteerd kan worden.

Artikelen dienen dus na ontvangst binnen 14 dagen retour aangemeld te worden, indien de artikelen niet naar wens zijn. Indien artikelen na 14 dagen retour aangemeld worden, is retour sturen voor rekening van de consument & ontvangt de consument i.p.v. het aankoopbedrag een digitale waardebon.

Indien de consument na 21 dagen of langer een bestelling wilt omruilen, kan dit alleen door langs te komen op locatie in Kudelstaart. Indien de consument wenst dat shirtsupplier.nl naar de klant toe komt, brengt shirtsupplier.nl hier €30 voorrijkosten voor in rekening.

1.2.48 Wanneer u van Shirtsupplier.nl een digitale waardebon ontvangt zijn de volgende voorwaarden hieraan verbonden:

1.2.48.1. Om te voorkomen dat de verkeerde maat en pasvorm worden besteld, mag alleen een bestelling worden geplaatst van hetzelfde merk in dezelfde maat.

1.2.48.2. Het is niet toegestaan om een digitale waardebon te gebruiken voor de aankoop van artikelen voor een andere persoon dan de persoon waarvoor de oorspronkelijke bestelling is geplaatst. Als er signalen zijn dat de artikelen die met een digitale waardebon worden besteld naar een ander adres gestuurd worden en er andere merken en maten besteld wordt zal shirtsupplier.nl de betreffende bestelling annuleren.

1.2.48.3. Artikelen die met een digitale waardebon worden besteld kunnen alleen op kosten van de consument worden omgeruild. Er kan geen creditering van een digitale waardebon plaatsvinden.

1.2.48.4. Digitale waardebonnen hebben een geldigheidsduur van 24 maanden.

1.2.48.5. Indien de consument die de digitale waardebon ontvangt, vooraf kenbaar maakt het niet eens te zijn met voorwaarden die zijn verbonden aan een digitale waardebon, dan zal shirtsupplier.nl de consument geen digitale waardebon geven.

1.2.49 Slater t-shirts kunnen alleen op kosten van de consument omgeruild worden. Hierbij mogen de t-shirts niet zijn uitgepakt. Bij foutief geleverde artikelen die wel hetzelfde model, kleur en maat betreffen ontvangt de consument 50% korting op het na te leveren artikel.

Door de grote collectie overhemden in verschillende type/modellen in de maten XS t/m 5XL zijn wij in staat in de meeste gevallen een passende oplossing voor u te vinden. Wij willen benadrukken dat het voor u en voor ons niet zinvol is als u overhemden koopt die niet blijken te passen en die u vervolgens niet meer aantrekt. Dit is ook de reden waarom wij met u mee denken en altijd voor een passende oplossing proberen te zorgen.

Gedurende de klachtenafhandeling krijgt u bericht van www.shirtsupplier.nl wanneer bekend is wat de aard is van de klacht en wanneer een oplossing voor de klacht wordt aangeboden door www.shirtsupplier.nl

Mochten onze oplossingen niet voor u de juiste zijn, dan ontvangt u een digitale waardebon.

Wanneer de overhemden die u heeft qua maat goed zijn, maar u heeft toch een opmerking over de kwaliteit of afwerking, stellen wij het zeer op prijs wanneer u contact met ons opneemt. U ontvangt van ons altijd hiervoor een waardebon van 5 euro.

1.2.48 Indien bij het plaatsen van een bestelling gebruik wordt gemaakt van zakelijke gegevens en er meer dan 4 verschillende maten worden besteld spreken wij van een b2B aankoop.

Een B2B aankoop kan niet geruild worden bij shirtsupplier.nl. Wel kan vooraf informatie worden aangevraagd over de eigenschappen van de producten waarin interesse is.

Voordat een B2B aankoop wordt gedaan moet dus bewust gekeken worden of de producten die worden besteld voldoen aan de wensen van de afnemers.

Op een B2B aankoop is geen herroepingsrecht op van toepassing.

Mocht een afnemer van mening zijn dat een bestelling met afname van meer dan 4 verschillende maten geen B2B bestelling betreft, dan dit dit per e-mail en whats app voordat de bestelling geplaatst wordt gecommuniceerd te worden. Indien dit niet gebeurd is het de verantwoordelijkheid van de afnemer dat de bestelling niet kan worden geruild.

1.2.49 Indien u een bestelling plaatst en daarbij een digitale waardebon gebruikt, is retour sturen voor de rekening van de consument. Er dient daarbij vooraf afstemming te zijn tussen de consument en shirtsupplier.nl i.v.m. het afstemmen van de geldigheid van de digitale waardebon

1.2.50 Lacoste artikelen dienen in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De plastic verpakking dient hierbij niet kapot gemaakt te zijn. Indien de consument besluit de verpakking kapot te maken, nemen wij het betreffende Lacoste artikel(en) niet retour.

1.2.51 Indien een bestelling geannuleerd wordt, waarbij de bestelling al is ingevoerd, brengt shirtsupplier.nl de gemaakte kosten van €6 in rekening bij de consument en dient de consument zelf zorg te dragen voor het retour sturen van het artikel. De €6 worden daarbij in mindering gebracht op het aankoop bedrag.

1.2.52 Indien de consument een verkeerd artikel besteld & de consument wil dit artikel omruilen, dan is het terugsturen van het verkeerd ontvangen artikel voor rekening van de consument.

1.2.53 Ondergoed van de merken Alan Red, Slater, Bjorn Borg & Gant, hiermee bedoelen wij zowel t-shirts als ook onderbroeken/boxers kunnen niet worden omgeruild i.v.m. hygiëne.

Wij adviseren de consument om alleen de merken Alan Red, Slater, Bjorn Borg & Gant voor ondergoed bij shirtsupplier.nl te kopen indien de maat en pasvorm bekend zijn. Indien dit niet het geval is raden wij u af om deze merken bij shirtsupplier.nl te kopen.

1.2.54 Artikelen met specifieke verpakking, zoals John Milller polo's en Olymp overhemden worden alleen retour geaccepteerd als de volledige verpakking onbeschadigd wordt meegestuurd. Is dit niet het geval, dan wordt de retour niet geaccepteerd.

1.2.55 na een periode van 14 dagen (gemeten vanaf opsturen) is het alleen mogelijk om bestellingen om te ruilen, waarbij de kosten voor het terugsturen voor rekening van de klant zijn. Na een periode van 31 dagen is omruilen niet meer mogelijk.

Contactgegevens:
e-mail:  [email protected]
tel:  +316 42 52 32 80

Wanneer klanten een bestelling plaatsen bij www.shirtsupplier.nl en er ontstaat een klacht, moet een e-mail worden gestuurd naar: [email protected].

1. In deze e-mail geeft de klant aan:

1)      2. De naam van de klant

2)      3. De factuur van de bestelling

3)      4. Het artikel/ de artikelen waarop de klacht betrekking heeft

4)      5. De klacht zelf: beschrijving van het probleem

5)      Wij geven binnen 24 uur een reactie op de klacht en geven daarin aan dat de klacht in behandeling is.

6)      Artikelen die behoren tot de klacht kunnen worden teruggestuurd naar: Roling Retail, Zijlijnstraat 24 Kudelstaart

7)      6. Het terugsturen van het artikel betekent dat www.shirtsupplier.nl een oplossing aanbiedt, dit kan betekenen:

1)      U ontvangt exact hetzelfde artikel

2)      U ontvangt het artikel in hetzelfde type/merk

3)      U ontvangt een ander artikel

4)      U ontvangt een tegoedbon

5)      Indien u aannemelijk maakt dat de pasvorm en uitstraling van alle artikelen die www.shirtsupplier.nl aanbiedt u niet aanspreekt of aan zullen spreken, stort www.shirtsupplier.nl het bedrag dat betrekking heeft op de klacht terug op de rekening van de klant.

6)      Mocht om welke reden dan ook een geschil ontstaan tussen de klant en www.shirtsupplier.nl, dan  www.shirtsupplier.nl het geschil voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Nieuwste collecties
Gratis Bezorging
Veilig Betalen
Italiaanse overhemden